Verkkokaupan ehdot

ANUMARIN VERKKOKAUPPA JA ASIAKASPALVELU



PALVELUNTARJOAJA

Lapinkaira Yhtiöt Oy
Kauneus ja Hiushoitola Anumari
Konstaapelinkatu 3 A katutaso, 02650 Espoo
info@kauneusanumari.fi
www.kauneusanumari.fi 
p. 09 5417 357

Kauneus- ja Hiushoitola Anumarin verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja ehtojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilaukseen kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Kun tilaat, oletamme, että olet tutustunut voimassa oleviin toimitusehtoihin ja sitoutunut niiden noudattamiseen.

Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajan tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä toimijaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Tilaus ja maksuvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu, saat sähköpostilla tilausvahvistuksen, joka sisältää tilauksesi tiedot. Tarkista sen sisältö ja jos havaitset kysyttävää, ota heti yhteys Anumariin. Säästä tilausvahvistus siltä varalta, että joudut ottamaan meihin myöhemmin yhteyttä. Pidä asiakas- ja tilausnumerosi tallessa. Kun saat lähetyksen, tarkista että sen sisältö ja tilausvahvistus täsmäävät toisiinsa. 

Toimitustavat ja -kulut

Yli 50 €:n tilaukset ilman toimituskuluja.
Alle 50 €:n tilauksiin lisätään 6,70 €. Kotiinkuljetuksen hinta on alkaen 9,90 €. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja  toimitustavat.

Lähetystemme toimituspaikat ovat Matkahuolto ja Posti.
Anumarin verkkokauppa toimittaa tilauksia vain Suomeen. 

Voit noutaa tilauksesi pakattatuna myös liikkeestä, Konstaapelinkatu 3  A katuso , aukioloaikojen mukaisesti. Maksu noudettaessa tai verkkokaupassa.

Vastaamme tuotetiedusteluihin maanantaista perjantaihin. 
Kesäaikana maanantaista- torstaihin.

Toimitusajat

Toimitusaika vaihtelee tilauksen ja toimitustavan mukaan. Jos ostoskorissa on hyllyistämme loppuneita tuotteita, ilmoitamme viivästyksestä mahdollisimman pikaisesti. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä tai niiden haitoista. Jos toimitusajoissamme on poikkeuksia, kerromme asiasta verkkokaupan sivuilla.

Palautusehdot  

Tilauksillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ehtojemme mukaan se koskee alkuperäisissä pakkauksissa olevia käyttämättömiä, avaamattomia, vahingoittumattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Hygieniasyistä emme ota vastaan palautuksia, jos sinetöity pakkaus on avattu. 

Kaupan peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava Anumarille päätöksestä peruuttaa kauppa yksiselitteisellä tavalla, kuten sähköpostilla. Palautuksen mukana on oltava kirjallisesti nämä tiedot:

- Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi
- Tilinumerosi
- Kopio tilausvahvistuksesta

Palauta paketti Matkahuollon kuljetettavaksi ja osoita se Anumarin postiosoitteeseen, joka on kerrottu kohdassa Anumarin verkkokauppa ja asiakaspalvelu > Palveluntarjoaja.

Palautuksen vaikutukset

Jos peruutat sopimuksen, palautamme kaikki saadut suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannukset, jos olette valinneet tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), jos palautus saapuu viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen samalla maksutavalla, jota olette käyttäneet alkuperäisessä liiketoimessa sekä siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

LUNASTAMATON PAKETTI

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty peruutusilmoitusta, perimme postikulut.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa tai ei vastaa tilausta, ilmoita meille kirjallisesti postitse tai sähköpostitse 14 päivän kuluessa.